Permanente Make Up Voorwaarden
Permanente Make-up Voorwaarden
The Blossom Skincare verklaart aan de klant dat zij zich naar beste kunnen zal inspannen om het beoogde resultaat te bereiken, na opdrachtverstrekking door de klant. The Blossom Skincare kan echter nooit garanderen dat het beoogde resultaat exact wordt bereikt, gezien het feit dat elke huid anders is en anders reageert. Mocht het beoogde resultaat als gevolg van de huid van de klant niet gerealiseerd kunnen worden, dan kunt u aanspraak maken op restitutie van eventuele vervolgbehandelingen. Restitutie van reeds geleverd werk vindt in geen geval plaats. De klant krijgt de mogelijkheid om eventuele oneffenheden tijdens een nabehandeling te laten corrigeren en deze dient binnen 6 à 8 weken plaats te vinden. Alle opvolgende behandelingen op verzoek van opdrachtgever zullen in rekening worden gebracht tegen het dan geldende tarief.
The Blossom Skin Care is niet aansprakelijk voor het niet of niet volledig bereiken van het beoogde eindresultaat, tenzij vast komt te staan dat de schade aan grove opzet of schuld van the Blossom Skin Care te wijten is. The Blossom Skincare is niet aansprakelijk voor verminkingen of ontstekingen als gevolg van het niet naleven van de nazorginstructie voor permanente make-up. De klant draagt zelf de verantwoordelijkheid om deze goed na te leven.
Wij behandelen geen klanten die zwanger zijn en/of diabetes patiënten zonder doktersverklaring. Tijdens het voortekenen wordt de vorm bepaald. Let er op dat dit de uitlijnen zijn en het uiteindelijke resultaat fijner en minder hard zal zijn.
Nadat u akkoord geeft op de vorm start we met het pigmenteren. Het uiteindelijke resultaat zal pas na 6 weken zichtbaar zijn. De kleur en vorm zijn nog niet in hun eindfase.
Deze is kosteloos en zit inbegrepen bij uw behandeling. Na 6-8 weken komt u terug voor de nabehandeling. Mocht er meer dan 8 weken tussen zitten omdat The Blossom Skincare geen eerdere plek aan kan bieden dan komen er geen extra kosten bij. Kunt u zelf niet binnen 6 tot 8 weken op de nabehandeling komen en komt u na 8 weken, dan wordt er voor de nabehandeling een extra bedrag van 50,- in rekening gebracht. Dit heeft te maken met de mogelijkheid dat er meer tijd in de nabehandeling wordt gestoken dan bij 6 weken. Mocht u kleine aanpassingen willen laten uitvoeren dan zal dat moeten op de dag van de nabehandeling. Wij kunnen tussentijds geen aanpassingen verrichten omdat het resultaat nog in proces zit. Er wordt dus onder geen enkel bedwing eerder een afspraak ingepland dan na 6 weken.
Heeft u oude permanente make-up vanuit een andere specialist en wil u hier een touch-up laten doen is het bedrag hoger dan een een het normale nabehandelingstarief huidige PMU klanten. Vaak plannen we dan ook twee behandelingen en geldt het bedrag voor het zetten van een nieuwe PMU behandeling vanwege dezelfde arbeidstijd die nodig is voor twee behandelingen. Bij oude PMU pigmenten elders geplaatst weten we nooit weten welke pigmenten gebruikt zijn en kunnen we geen garanties geven tot volledige dekking.
Het is van cruciaal belang dat u zich houdt aan de nazorg. Doet u dit niet dan is het resultaat uw verantwoordelijkheid. verandering van pigment door zon/zonnebank en andere invloeden zoals water, kan niet worden verhaalt op The Blossom Skincare.
Dit doen wij door af te tekenen. Omdat bijna geen enkel gezicht (lichaam) symmetrisch is en ons doel is om harmonie te creëren dient u er rekening mee te houden dat er wat afgeweken kan worden van de tekening om zo harmonie in uw gezicht te creëren.
The Blossom Skincare verklaart aan de klant dat zij zich naar beste kunnen zal inspannen om het beoogde resultaat te bereiken, na opdrachtverstrekking door de klant. The Blossom Skincare kan echter nooit garanderen dat het beoogde resultaat exact wordt bereikt, gezien het feit dat elke huid anders is en anders reageert. Mocht het beoogde resultaat als gevolg van de huid van de klant niet gerealiseerd kunnen worden, dan kunt u aanspraak maken op restitutie van eventuele vervolgbehandelingen. Restitutie van reeds geleverd werk vindt in geen geval plaats. De klant krijgt de mogelijkheid om eventuele oneffenheden tijdens een nabehandeling te laten corrigeren en deze dient binnen 6 à 8 weken plaats te vinden. Alle opvolgende behandelingen op verzoek van opdrachtgever zullen in rekening worden gebracht tegen het dan geldende tarief.
The Blossom Skin Care is niet aansprakelijk voor het niet of niet volledig bereiken van het beoogde eindresultaat, tenzij vast komt te staan dat de schade aan grove opzet of schuld van the Blossom Skin Care te wijten is. The Blossom Skincare is niet aansprakelijk voor verminkingen of ontstekingen als gevolg van het niet naleven van de nazorginstructie voor permanente make-up. De klant draagt zelf de verantwoordelijkheid om deze goed na te leven.
- Intake
Wij behandelen geen klanten die zwanger zijn en/of diabetes patiënten zonder doktersverklaring. Tijdens het voortekenen wordt de vorm bepaald. Let er op dat dit de uitlijnen zijn en het uiteindelijke resultaat fijner en minder hard zal zijn.
- Pigmenten
Nadat u akkoord geeft op de vorm start we met het pigmenteren. Het uiteindelijke resultaat zal pas na 6 weken zichtbaar zijn. De kleur en vorm zijn nog niet in hun eindfase.
- Nabehandeling
Deze is kosteloos en zit inbegrepen bij uw behandeling. Na 6-8 weken komt u terug voor de nabehandeling. Mocht er meer dan 8 weken tussen zitten omdat The Blossom Skincare geen eerdere plek aan kan bieden dan komen er geen extra kosten bij. Kunt u zelf niet binnen 6 tot 8 weken op de nabehandeling komen en komt u na 8 weken, dan wordt er voor de nabehandeling een extra bedrag van 50,- in rekening gebracht. Dit heeft te maken met de mogelijkheid dat er meer tijd in de nabehandeling wordt gestoken dan bij 6 weken. Mocht u kleine aanpassingen willen laten uitvoeren dan zal dat moeten op de dag van de nabehandeling. Wij kunnen tussentijds geen aanpassingen verrichten omdat het resultaat nog in proces zit. Er wordt dus onder geen enkel bedwing eerder een afspraak ingepland dan na 6 weken.
Heeft u oude permanente make-up vanuit een andere specialist en wil u hier een touch-up laten doen is het bedrag hoger dan een een het normale nabehandelingstarief huidige PMU klanten. Vaak plannen we dan ook twee behandelingen en geldt het bedrag voor het zetten van een nieuwe PMU behandeling vanwege dezelfde arbeidstijd die nodig is voor twee behandelingen. Bij oude PMU pigmenten elders geplaatst weten we nooit weten welke pigmenten gebruikt zijn en kunnen we geen garanties geven tot volledige dekking.
- Nazorg
Het is van cruciaal belang dat u zich houdt aan de nazorg. Doet u dit niet dan is het resultaat uw verantwoordelijkheid. verandering van pigment door zon/zonnebank en andere invloeden zoals water, kan niet worden verhaalt op The Blossom Skincare.
- Vorm en kleur.
Dit doen wij door af te tekenen. Omdat bijna geen enkel gezicht (lichaam) symmetrisch is en ons doel is om harmonie te creëren dient u er rekening mee te houden dat er wat afgeweken kan worden van de tekening om zo harmonie in uw gezicht te creëren.